"במתמטיקה, כמו בדמוקרטיה, האחד שואב כוח ממספר האפסים שאחריו."

יום שבת, 3 באפריל 2010

התחלות...

היום אני כותבת את הפוסט הראשון שלי!
סוף סוף החלטתי להתחיל, כל התחלה מביאה איתה התרגשות וחששות.
החלטתי לקחת על עצמי את המשימה ליצור בלוג חינוכי שיתרום לתהליך הלימודי שאותו אני עוברת במסגרת למודי התואר השני.

פעם, היומן היה אישי ורק שלי, יכולתי לכתוב בו את הדברים שלא רציתי לשתף בהם אחרים, קרובים או זרים.
היום, היומן פתוח לכל קורא, לכל המעוניין, היום הבלוג יוצר הזדמנות לחוויה אחרת... משותפת.

יומן אישי ועוד חינוכי, בו צריך להעלות על הכתב כל דבר ועניין ובפרט שהתכנים יהיו חינוכיים.
המטרה המרכזית היא להעלות תובנות אישיות ולתעד התנסויות בתהליך הלמידה, תיעוד רפלקטיבי, בנוסף זה יכול להיות שימושי וזמין לצורכי ההוראה שלי בהמשך!

כאן אני אספר על ההתמודדות שלי עם טכנולוגיות שאין לי בהן שליטה מלאה (כל יום לומדים משהו חדש...)
ואני חושבת לעצמי, איך אצליח לנהל בלוג חינוכי, לכתוב פוסטים מדי שבוע, לנתח רפלקטיבית לאורך הלמידה ולא רק בסוף, לפתח יחידת לימוד מתוקשבת, שבה התלמידים יוכלו ללמוד ולהסתדר בלעדי ?!

זו בוודאי תהיה התחלה !

ב ה צ ל ח ה !

תגובה 1:

  1. כל הכבוד ל"עמיתה" שלי!!!
    על הפוסט המדהים...
    תהני מה"התחלות"
    תודה על העזרה!

    השבמחק

קצת על טכנולוגיה...